Pages

27 Ocak 2011 Perşembe

Eylülüm Olacaksın

gidiyorum,
aldığım son nefesi
geri vererek rüzgarlara..
gidiyorum,
tek bir parçamdan tek bir iz bırakmadan
soğuk topraklara emanet ederek bedenimi,
gidiyorum..
her mevsim bana eylülü hatırlatırken
sararmış yaprakları sorarken
her açan çiçek tekrar solarken
gidiyorum..

ama biliyorum aşk,
rüzgarlara karışan nefesim
bir gün saçlarını savuracak
boynunda hissedeceksin nefesimi
kokumu bırakacak..
biliyorum,
bırakmasam da bir iz
sokaklara gömdüğüm ayak izlerim olacaksın
bir gün yağmur yağacak
bedenimi gizlediğim toprak kokusu saracak her yanını
biliyorum.
biliyorum,
kışın ortasında açarken güneş
bir yaz günü yağmurlar ıslatırken suretini
bahar vakti solarken toprağımdaki çiçek
eylülü hatırlayacaksın
ve biliyorum aşk,
kapatacaksın gözlerini,
anımsayacaksın...
bir buruk tebessümle,
eylülüm olacaksın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder